top of page

Indkaldelse til MPC Generalforsamling den 20. maj 2021

  • Maritime People Club
  • 3. maj 2021
  • 1 min læsning


Hermed indkalder Maritime People Club til :

Ordinær Generalforsamling

torsdag den 20. maj 2021

kl. 1600 - ca 1700

Sted: Virtuelt via platformen ZOOM

Generalforsamlingen gennemføres i henhold til vedtægernes § 6 med følgende dagsorden:

  1. Valg af dirigent

  2. Bestyrelsens beretning for det forløbne år

  3. Godkendelse af regnskabet for det forløbne år

  4. Serviceselskabets redegørelse for Ydelser og administration

  5. Bestyrelsens redegørelse for kontingent- og betalingssatser for Ydelser

  6. Behandling af indkomne forslag

  7. Valg af bestyrelse

  8. Valg af revisor

  9. Eventuelt

Ad pkt. 6: Indkomne forslag fra medlemmerne skal være foreningen i hænde senest 2 uger før, via e-mail. Det vil sige indsendt til mail@maritimepeople.dk den 6.maj


Ad pkt. 2, 3, 4, 5 og 8 udsendes i et kort samlet generalforsamlings-materiale den 7. maj


Vedrørende pkt. 7 - Valg af bestyrelsesvalg, kan vi oplyse, at de stiftende vedtægter fastsatte, at den første bestyrelse er valgt for 2 år. Dette for at have den samme bestyrelse over 2 år i forbindelse med foreningens start og opbygning. Der er således først bestyrelsesvalg næste år.

Vedtægternes § 6, stk. 11 giver adgang til at foreningens generalforsamlinger kan gennemføres virtuelt.


Dette er et bevidst valg for på en og sammen tid ikke at spilde fysiske møder på det formelle og administrative omkring MPC - og på den anden side give alle medlemmer den største mulighed for at kunne deltage i Generalforsamlingen, der jo er Maritime People Clubs højeste beslutningsorgan.


MØDELINK udsendes også den 7. maj


I samme åndedrag ser vi frem til også snart at kunne lave nogle små fysiske sammenkomster og møder med både fagligt og socialt/netværksmæssigt indhold.


Med venlig hilsen Jesper E. Bonde Bestyrelsesformand

 
 
 

תגובה אחת


Guest
29 במאי

Maritim sikkerhed og organisation kræver ikke kun teknisk ekspertise, men også praktiske løsninger til opbevaring af vigtige genstande. Som maritime professionelle ved vi alle, hvor kritisk det er at have styr på navigationsinstrumenter, certifikater og personlige værdigenstande ombord.

I forbindelse med generalforsamlinger og professionelle maritime sammenhænge er det interessant at bemærke, hvordan organisering og præsentation spiller en rolle. En velorganiseret opbevaringsløsning kan faktisk afspejle den samme omhu, som vi lægger i vores maritime arbejde.

Det maritime miljø stiller særlige krav til præcision og systematik - kvaliteter der også kommer til udtryk i, hvordan vi behandler og opbevarer værdifulde genstande. For maritime familier er det ofte nødvendigt at finde pålidelige løsninger til opbevaring af smykker og andre værdigenstande, både hjemme og…

לייק

Kontakt

Maritim rådgivning 

Fritz Ganzhorn 
fg@maritimepeople.dk

Tel / WhatsApp : (+45) 21421306
 

Skatterådgivning 
Jytte Hjorth 
jyttehjorth@gmail.com

Tel / WhatsApp : (+45) 20292558

  • Facebook
  • LinkedIn - sorte cirkel
bottom of page