Hermed indkalder Maritime People Club til :
Ordinær Generalforsamling
torsdag den 20. maj 2021
kl. 1600 - ca 1700
Sted: Virtuelt via platformen ZOOM
Generalforsamlingen gennemføres i henhold til vedtægernes § 6 med følgende dagsorden:
Valg af dirigent
Bestyrelsens beretning for det forløbne år
Godkendelse af regnskabet for det forløbne år
Serviceselskabets redegørelse for Ydelser og administration
Bestyrelsens redegørelse for kontingent- og betalingssatser for Ydelser
Behandling af indkomne forslag
Valg af bestyrelse
Valg af revisor
Eventuelt
Ad pkt. 6: Indkomne forslag fra medlemmerne skal være foreningen i hænde senest 2 uger før, via e-mail. Det vil sige indsendt til mail@maritimepeople.dk den 6.maj
Ad pkt. 2, 3, 4, 5 og 8 udsendes i et kort samlet generalforsamlings-materiale den 7. maj
Vedrørende pkt. 7 - Valg af bestyrelsesvalg, kan vi oplyse, at de stiftende vedtægter fastsatte, at den første bestyrelse er valgt for 2 år. Dette for at have den samme bestyrelse over 2 år i forbindelse med foreningens start og opbygning. Der er således først bestyrelsesvalg næste år.
Vedtægternes § 6, stk. 11 giver adgang til at foreningens generalforsamlinger kan gennemføres virtuelt.
Dette er et bevidst valg for på en og sammen tid ikke at spilde fysiske møder på det formelle og administrative omkring MPC - og på den anden side give alle medlemmer den største mulighed for at kunne deltage i Generalforsamlingen, der jo er Maritime People Clubs højeste beslutningsorgan.
MØDELINK udsendes også den 7. maj
I samme åndedrag ser vi frem til også snart at kunne lave nogle små fysiske sammenkomster og møder med både fagligt og socialt/netværksmæssigt indhold.
Med venlig hilsen Jesper E. Bonde Bestyrelsesformand
Comments